סמוטריץ': "אבי מעוז צריך לדעת לוותר"

אייל ראובן No Comments on סמוטריץ': "אבי מעוז צריך לדעת לוותר"

יו"ר "הציונות הדתית" בצלאל סמוטריץ' לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אם שקד מאמינה בממשלת ימין היא צריכה לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, ולעזור למחנה הימין לנצח" | "המקום ה 11, ריאלי בכל הסקרים ההתעקשות של מעוז לא מובנת" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר מפלגת "הציונות הדתית" בצלאל סמוטריץ' לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אני לא מאמין לאיילת שקד, אם היא באמת רוצה בהצלחת הימין, היא צריכה לפרוש ולא להפריע למהלך הזה. כזכור בסבב א' היא ובנט לא עברו את אחוז החסימה ובגללם אנחנו בתוך המצב הזה. אם הם לא היו עושים את הטעות הזו היינו היום בסיום קדנציה מוצלחת" פתח סמוטריץ'.

"אנחנו לא נשריין אותה, היו אצלנו פריימריז ועשינו איחוד עם בן גביר. היא איבדה את האמון שלה בשנה האחרונה, ובצדק. הדבר החשוב ביותר זה אמון. הממשלה הזו יצרה חוסר אמון מוחלט בין האזרחים לפוליטיקה".

"אם היא מאמינה בממשלת ימין היא צריכה לקחת פסק זמן מהחיים הפוליטיים, ולעזור למחנה הימין לנצח. היא יודעת שהיא לא תעבור את אחוז החסימה" הסביר סמוטריץ'.

"היא התחברה ליועז הנדל והצהירה שלא תתמוך בממשלת ימין צרה, היא אמרה שזה אסון למדינה. פתאום שזה לא הסתדר לה היא החליפה אג'נדה ועכשיו אומרת שהיא תתמוך בכזו ממשלה".

לגבי איחוד אפשרי עם מפלגת נועם של אבי מעוז אמר סמוטריץ': "אני מאוכזב מזה שנועם לא רוצים לבוא לאיחוד הזה, יש להם משקל סגולי חשוב. שמרנו להם את המקום ה 11, הוא ריאלי בכל הסקרים, ואנחנו מקבלים תמיד יותר מהסקרים. אני הצעתי להם לחתום לפני בן גביר, אז הם היו מקבלים מקום טוב יותר. אני ואיתמר ויתרנו, מותר גם לאבי מעוז לוותר".

על תיקון מערכת המשפט אמר: "תיקון מערכת המשפט זה תנאי בסיסי לכל מה שאנחנו רוצים לעשות, מערכת המשפט שמושתתת עלך ערכים פוסט מודרניים ואפילו פרוגרסיביים מונעת את האפשרות לשינוי".

"בעיניי כל ממשלה צריכה למנות את הפקידות הבכירה, זה לא נקרא להדיח, זה טבעי שממשלה שרוצה לממש את מדיניותה תביא את הפקידים שהיא רוצה" כך סמוטריץ'.



0 תגובות